tisdag 13 september 2016

3 dagar i Norge, del 25 - Bjørli

Imperial 58 var på en minisemester i Norge i början av vecka 32 och lekte turist och fotograferade hav, broar & berg.
Men, hav förtröstan, det slank med några mackar också!

Efter det att jag lämnat Åndalsnes så märkte jag att det var några bilar som blinkade åt mig, första tanken var att jag hade råkat slå på helljuset, men inte, sen att det var vilt i farten eller poliskontroll, men inte det heller. 
Tänkte att då bländar väl halvljusen p.g.a. tält m.m. som låg i bagagen, och sen var det bra med det, tills jag stannade till för att ta några bilder då jag såg att jag bara hade ett halvljus.
Ny H4-lampa köptes på macken nedan (inte billig i Norge) och byttes på parkeringen, det var resans enda "trassel" med min trogna gamla Golf.


YX på Arne Barmans veg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar